Servicii
Asistentă în proiectele de investiții
O investiție făcută fără o planificare prealabilă riscă să fie sortită eșecului. Nu numai sub aspect tehnic dar și financiar o investiție trebuie proiectată: trebuie să știm de ce resurse financiare avem nevoie dar și ce rezultat va aduce investiția și în ce interval de timp.
Organigrame
Organigrama reflectă ierarhiile, relațiile de subordonare și colaborare între angajați. Totodată, organigrama trebuie să urmeze strategia companiei privind resursele umane și de afaceri și este diferită în funcție de tipul firmei. Altfel spus este o hartă a companiei pe funcții și departamente. Rolul acesteia este și acela de a eficientiza comunicarea internă și procesul decizional.
Alte servicii pentru management
Un management performant este premisa oricărei afaceri de succes. Indiferent dacă vorbim de resurese umane, finanțele întreprinderii, sistemul informațional, organizare etc. managementul este cel care va orienta compania spre obiectivele sale dinainte stabilite. În orice companie, performanța este asociată cu două procese cheie – managementul și măsurarea acesteia. Managementul reflectă legătura dintre entitate și performanță (aici incluzând definirea și punerea în aplicare a strategiei). Măsurarea performanței se concentrează pe identificarea, urmărirea și comunicarea rezultatelor obținute prin indicatori de performanță sau KPIs.
Alegerea softurilor necesare
Tehnologia informației a evoluat foarte mult în ultimele decenii având un rol major în administrarea, integrarea și automatizarea operațiunilor și proceselor de business, precum și creșterea productivității muncii. Programele informatice trebuie analizate, testate sau, dacă este posibil, adaptate. Acestea trebuie să răspundă necesităților firmei. Un soft bine implementat ne asigură acuratețea datelor, iar datorită faptului că departamentele din firmă utilizează o bază de date comună, care conține date uniforme, corecte și actualizate în timp real, integrate cu fluxurile de lucru ale organizației, un soft bine ales și bine implementat îmbunătățește semnificativ capacitatea de raportare, analiză și de luare a deciziilor.
Circulația informațiilor și documentelor
Nu este suficient să existe documente și informație. Dacă acestea nu circulă într-un mod eficient, clar și bine organizat atunci activitatea firmei poate avea de suferit, ajungându-se uneori la decizii greșite, întârziate și, mai grav, chiar la situații haotice. Un sistem minimal de circulație a documentelor și informațiilor diminuează sau chiar elimină aceste riscuri.